רוסיה: כוחות ההרתעה הגרעינית נכנסו למצב כוננות גבוה

שלמה ריזל No Comments on רוסיה: כוחות ההרתעה הגרעינית נכנסו למצב כוננות גבוה

רוסיה ואוקראינה הסכימו להיפגש לשיחות מו"מ במחוז גומל בבלארוס. שר החוץ האוקראיני הודיע כי הסכמת רוסיה הוא כבר אות ניצחון. למעלה מ-300 אלף פליטים יצאו מאוקראינה לכיוון אירופה

צילום: אתר הקרמלין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת אוקראינה רוסיה: רוסיה הודיעה היום (ראשון) לראשונה כי כוחות ההרתעה הגרעינית הועברו למצב כוננות גבוה לאחר "הצהרות תוקפניות" מצד מדינות נאט"ו.

ברקע ההסכמה לשיחות מו"מ במחוז גומל בבלארוס, שר החוץ של אוקראינה אומר שהעובדה שרוסיה הסכימה לפגישה ללא תנאים מוקדמים או אולטימטומים "זה כבר ניצחון". עוד הוסיף, "אנחנו הולכים לשם כדי להקשיב למה שרוסיה רוצה לומר" אוקראינה תגיד לרוסיה מה היא חושבת על הפעולה שלה".

בתוך כך, זרם הפליטים מאוקראינה הולך וגדל, ‏שר הפנים של האיחוד האירופי עדכן: "לפחות 300 אלף פליטים אוקראינים נכנסו לגבולות האיחוד עד כה, עלינו להתכונן למספרים גדולים אף יותר".

על פי מידע שמפרסמים עיתונאי האופוזיציה מביילורוסיה, דווח כי חיילי כוחות המבצעים המיוחדים של בלארוס עולים על המטוסים. כוח נחיתה מוטס מתכונן. כך, בלארוס החלה למעשה את הפלישה לאוקראינה כיחידה מיוחדת. מיקומי הנחיתה: מיצרי קייב וז'יטומיר.

ישראל: רה"מ בנט והנשיא פוטין שוחחו במהלך היום, רה"מ בנט הביע בפני נשיא רוסיה את דאגתו מהמצב באוקראינה, ומהאפשרות שהלחימה תחריף ותביא לנזק הומניטארי רב.

הנשיא פוטין ציין כי הוא נכון למו"מ. בהקשר זה, אמר רה"מ כי ישראל מוכנה לסייע ככל שתתבקש ובכל עת ביישוב המשבר ובקירוב הצדדים, נוכח מעמדה המיוחד אשר מאפשר לה להשיג אוזן קשבת מכולם. הנשיא פוטין השיב בשלילה להצעת התיווך של ראה"מ בנט.

הפלת מטוס קרב רוסי באוקראינה: שימוש לפי סעיף 27.א

צילום: אתר הקרמלין

מפעל נפט הופצץ: קרדיט: שימוש לפי סעיף 27.א

צילום: אתר הקרמלין


0 תגובות